lunes, 29 de julio de 2013

Dark Nacional Day of Galicia



A semana xirou en torno ó deseño gráfico ata o mércores pouco despois das 20:42. Pouco podo dicir da estraña sensación que me invadiu. Nesta entrada tan só deixo a información do acontecido. Non entro a discutir sobre os culpables nin sobre o escaso despregamento dos medios, salvando a TVG, e das protestas debidas a  que Rajoy falase en galego. Aínda que o Blog vai con algún tempo de retraso quero presentar as miñas condolencias ás familias e amigos das vítimas e enviar a miña forza ós feridos desexándolles a máis rápida das recuperación.

La semana giró en torno al diseño gráfico hasta el miércoles poco después de las 20:42. Poco puedo decir de la extraña sensación que me invadió. En esta entrada dejó tan sólo la información de lo acontecido. No entro a discutir sobre los culpables ni sobre lo escaso despliegue de los medios, salvando la TVG, y de las protestas debidas a que Rajoy hablase en gallego. Aunque el Blog va con algún tiempo de retraso quiero presentar mis condolencias a las familias y amigos de las víctimas y enviar toda mi fuerza a los heridos deseándoles la más rápida de las recuperaciones.

This week everything was related with Graffic Design until Wednesday at 20:42. I hardly can say such a strange feeling filled in my body. This post I leave here the new about what happened. I don’t want to discuss about guiltiness, about how bad it was covered by the media, but TVG, or about the discussion caused by Rajoy (the president of Spain) speaking in Galician. I would like to express my condolences and my support for the family and friends of victims of this accident.

Unha aperta e todo o meu apoio para as familias das vítimas.

Un abrazo y todo mi apoyo para las familias de las víctimas.

All my support for the families of the victims.





No hay comentarios:

Publicar un comentario